du är så het så du bränner mig




hej!
kom just hem från plugget..
HAHHA plugget..
nicenice.

nej men fick ont i huvudet så jag trodde min hjärna skulle srpängas så jag for hem så jag är inte med å sista lektionen.
och när jag kom hem lagade jag mat..
så nu sitter jag och äter framför mina kära dator.

ja.. annars hare väl bara varit lungt idag.
har varit trött och sliten så snart ska jag placera mig i soffan och kanske ta en powernap eller bara se på tv eller något sånt dära!
ikväll blir det iallfall bara att vara hemma, kände att det får vara en sån dag i veckan också.
mamma slutar klockan sex och då skulle vi se någon film och prata osv.
har ju typ aldrig tid att prata med min mamma så det blir nog trevligt!

har inget mera att säga.
puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0