du gör mig nervös ditt fanskap!

hej:)

just nu sitter jag hemma, jag kom just hem från idaaah:)
och vi har varit på stan idag.
tänkt att vi skulle sola men vi for och åt och gick runt och kollade kläder!:)
hittade ett jäättte jättee snyggt linne som inte hade några axelband som jag ska be mamma inhandla till mig;)
om ingen annan vill de kanske!?!

ajja.
vi ska väl snart börja bege oss ut:)
jå.
träffade johanna iallfall idag som kom hem från finland.
hann typ träffa hon i 10min men det var väll bra att få prata med henne också:)
hon kommer hit imorgon så då ska jag vara med henne:)

JAA.
resten av hlegen är INTE planerad.
ha en bra kväll gott folk!


pusssenpussen på dig.

hejhund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0