du har varit borta länge nu.

hej!

just nu gör jag ingenting, har just ätit och ska väl snart börja fixa mig! :)
jag tog bort headern/designen för jag orkade inte ha någon helt enkelt
så där hade ni den förklaringen.

igår: vaknade jag och duschade sen sminka jag mig och fixade håret osv,
sen drog jag vidare till rickard typ vid fyra.
där emil & jimmy var också, senare på kvällen kom emma(y)
hahaja.. jag och emma drog vid halv nio, gick på bilisten, köpte,gick till alba köpte mera.
sen gick vi runt hamn, typ i till slutet av hamn och runt typ allt och pratade om allt möjligt.
kände att jag behövde det helt ärligt.
ajja, vi drog hem till mig pratade mera, sen fick hon hämtning och hon drog vidare så jag satte på tvn, HAHAHA , det dära lät fel:(:(
men ajja.
smsade, sen somnade jag

idag ska jag vara med johanna som kommer till hamn.
vet inte vad vi ska hitta på, men något kul måste det ju bli iallfall..
eller det är ju söndag så det kan kanske inte bli så kul..
hehe..

menmen..

nu ska jag börja fixa mig, ser ut som ett spöke!

pussen!

jag är fan cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0