grabben, du gör mig galen

tjaaa:)

vakande för ett tag sen, :)
låg i sängen och smsade med johanna ett tag sedan var det bara att kliva upp och fika.
idag vet jag inte om jag kommer orka hitta på något.
eller kanske ska jag till ante för att han ville att jag och neea skulle de, så vi får väl se.
det känns så jobbigt att fixa sig hela tiden...

men aja!
imorgon skulle kanske johanna komma om jag fattade det rätt?
hoppas hon kan komma iaf, =)

iigår kom massa folk hit och blabla för att mammas kille fyllde år så.
grattis i efterksott! :D

neea åt här som typ hela hans släkt gjorde också, senare vid kanske halv nio for vi ut
och åkte bil med chrille, sen gick vi till en kompis=)
sen for vi och mötte ante!:)

ajja..

det var väll allt jag hade att säga.
pussen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0