hehee


HAHAHA jo rill3 det var dig jag skulle ringa;)
men jag råka skirva rickard;)

eh.
kom hem från skolan för ett bra tag sen faktiskt!
fick sluta mke tidigare för vi var klar med allt så nu äre LOOOOOOOV!

tack gode gud;)

vettefan, vad som händer ikväll
johanna?
neea?
paulina?
emma?
heheh..

HUMÖRET ÄR PÅ TOPP..
igår fick min mobil cpdamp och börja lagga.
gick inte komma in på meddelanden, och det var folk som skickade sms hela tiden?!?!
och jag är jääääääätte nyfiken när jag får sms, så jag var tvungen att ta ut batteriet minst 10gånger.
HAHAH..
sjukt jobbigt..
men till slut fick jag mig in på meddelanden och kunde börja radera konversationer.
då började jag kavrt över 9 på kvällen... vaknade klockan 5 imorse, kollade om hela min inkorg var tom.
nej det var den inte, en konverstion var borta.
men den hade ju 2400sms också;)
ahhaa.. men sen fortsatte jag radera eftersom, och nu är den äntligen tom!
för er som ville veta!:)

mamma och hennes kille for just till stan
så nu är jag ensam hemma! :)
skööönt ;D

ehehe..
långt inlägg
inte ett vettigt ord.

hare bra

pussseeeen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0