look at me

helluu!!:)

har en sak att säga faktiskt.

jag har många otroligt bra vänner som jag älskar!
en av dom är johanna.

johanna.
hon är seriöst hur gullig som helst.
hon är som en storasyster, heh;)
men hon har lärt mig att man lever bara en gång och då ska man fan leva livet
och göra allt man vill göra.
hehe.. det är min inställnign just nu.
jag älskar dig johanna!
hehehhehe;D;D

saker du inte visste om mig.
*
jag är egentligen jätteblyg. folk tror inte jag är det, men jag är verkligen det.
men om folk inte är spända och bara r sig själva så brukar jag också börja prata.

* får höra nästan varenda dag att jag ser äldre ut än vad jag är

* jag känner mig jätte äcklig om jag går ut osminkad. HAHA..

* okej.. det är verkligen svårt att imponera på mig. hehe..;)

* har massor med kläder, och då menar jag massor, men jag tycker jag inte har något som går att använda så jag slänger bort allt nästan sen inhadlar jag nytt..
typiskt mig.


                                                   





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0