om jag kunde spola tillbaka tiden...

hej!

tog just en lång varm dusch, kändes great! =)
blev sugen på att gå ut.. men jag vet inte om jag orkar..
kändes överdrivet jobbigt?
äsch.. jag stannar hemma ska ju lix vara med mammi

såhära ser min helg ut.
fredag- skola, vara istan typ hela dagen sen stannar jag istan efte vi får sluta.. vi ska typ till tecnobalder eller hur fan de nu stavas..
ska iallafall stanna istan och sola solarium och äta med brudarna.
träffa johanna ska jag också hinna.
sen ska jag vara med neea senare på kvällen var det väl tänkt.

lördag- johanna kommer till hamn och umgås med lilla jag!
vet inte ännu vad vi hittar på, men det blir säkert något roligt.

söndag- söndagar planerar jag ALDRIG. jag tar dom bara som dom kommer.
så det är ett frågetecken.


kanske bloggar senare om jag har något på hjärtat.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0