ta det lungt gumman... jag tycker inte om dig heller

hej!

just nu gör jag ingenting..
jag gör aldrig något när jag bloggar..
varje gång jag bloggar är för att det är ett jävla bra tidsfördriv.

skolan har verkliigen verkligen inte gått bra för mig idag.
nästan så jag blir lite sur!

fick veta på slöjden att jag fick IG på so:n?
även fast jag skrev jätte mycke på alla frågor..
brände mig på knäet och det blev hål i byxorna..
fick en sticka i fingret så det började tokblöda..
min läpp började blöda för jag har bitit sönder den.

ja... men typ sånna saker som gör mig sjukt jävla sur.
aja..

ringde pappa iallafall och han var i umeå så han kanske far hit upp idag och träffar mig en tväris..
har inte träffat han sen i julas.
men ha de bra

pusshej!

funderar på att lägga ner bloggen!




Kommentarer
Postat av: Linda

Tycker du har en bra blogg, sluta inte!!

2011-03-28 @ 21:24:55
URL: http://www.slusk.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0