varför tro på rykten?

jag kommer tycka till om en grej nu och jag skiter fullständigt om vilka som läser min blogg och inte.
och vem som ser det hära för jag står för vad jag tycker.

varför ska alla jävlar lägga sig i mitt liv?
dom enda det angår är min mamma och jag säger ALLT till henne.
jag tycker folk ska sluta snacka så mycket skit!
och jag menar det.
alla har sin egen vilja?
okej??

som sagt jag skiter fullständigt om vilka som läser min blogg och blir upprörda över deta hära inlägget!
jag skirver saker som jag tycker och om ni inte håller med mig håll det för er själva!
men sluta lägga er i mitt liv!
alla dampar ju hära i skellefteå!?
allt är OKEJ.
så bra
punkt slut.


ha det jävligt bra!



Kommentarer
Postat av: Anonym

finblogg!:)

2011-03-22 @ 17:23:11
URL: http://justjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0