you're an idiot if you change your mind

hellu!
just nu sitter jag hemma hos emma och vi gör faktikst inte så mycket :)
mamma slutar klockan sex och då bad jag henne komma och hämta mig så då ska jag
käka sen skulle vi vara med sanna, vi skulle typ fälja henne och kolla på fotbollen, hehe :)
trevligt trevligt :)
ska försöka tigga pengar av mamma till typ något gott..
är godissugen, antingen håller jag å att få mens som jag inte borde få förren nästa månad elelr så är jag hungrig?!?
eller så är det som vanligt att jag är sockerberoende, helt ärligt så är jag typ de..
ajja..
pappa ringer när jag har lektion och jag svarar.
vi pratar en liten stund sen säger jag men jag måste sluta och fortsätta skirva min uppsats.
sen la vi på.
efetr kanske fem minuter ringer han upp igen och frågar vilket datum det är.
jag ba: kan du inte kolla upp det själv? haha.. pappa.
det är den 16 idag
pappa är tyst.
jag: hallå?
pappa: ojdå!
jag: vad?
ja men.. monica (hans syster, alltså min faster) har fyllt år och jag har glömt bort de?
alltså fyllde hon år den tioende?!?!
HELGEN ÄR PLANERAD<<3<3
fredaaag ska jag boooort :)
lördag så blir det stan med lillemma och sola och shoppa :)
söndag- LIGGA HEMMA OCH DEGA OM INGEN VILL SE FILM ELLER NÅGOT.
pussen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0