100 st frågor om mig.

1. Hur gammal är du om fem år?
-Om fem år är jag hela 20år


2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
-
Mamma


3. Hur lång är du?

-165cm


4. Vilken är den senaste filmen du sett?

-Någon skräckfilm


5. Vem ringde du senast?

-Rickard


6. Vem ringde dig senast?
-Pappa


7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

-jag minns typ inte, men vi pratade bara allmänt om hur jag mådde osv.


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

- om jag vill få tag i någon fort så ringer jag, annars brukar jag väl oftast smsa


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

-skilda


10. När såg du senast din mamma?

-nyss


11. Vilken ögonfärg har du?

-blå


12. När vaknade du i dag?

-Typ vi elva.


13. Vilken är din favoritjulsång?

-Finns typ inga bra, men kanske last christmas


14. Vilken är din favoritplats?

-utomlands, på stranden


15. Vilken plats föredrar du minst?

-i en hiss


16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

-ojoj, då är jag 25, troligtvis så har jag flyttat ifrån Skellefteå, festar och lever mitt liv, kanske är förlovad?;) nä, jag vet faktiskt inte.


17. Vad skrämde dig om natten som barn?
-är ju fortfarande ett barn men jag drömde ofta om typ mördare som var ute efter mig och just när dom skulle sticka kniven i mig vaknade jag.


18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

-Igår när jag, Sanna och Emma satt och kollade på roliga folk på facebook, elakt men roligt!


19. Hur stor är din säng?
-för liten, nä men jag vet inte kanske närmare 120cm?


20. Har du stationär eller bärbar dator?

-stationär


21. Sover du med eller utan kläder på dig?

-Utan


22. Hur många kuddar har du i sängen?
-
typ 5-6 kuddar skulle jag väl tro, kanske någon fler.


23. Hur många landskap har du bott i?

-två


24. Vilka städer har du bott i?

-Sundsvall&Skellefteå. Bor ju fortfarande i Sundvsall

Sundsvall^                                                                        Skellefteå^


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

-Skor


26. Är du social?

-Ja för dte mesta är jag det, man har ju sina dagar också.


27. Vilken är din favoritglass?
-
typ twister. kan ju bli för sött eller Magnum.


28. Vilken är din favoritefterrätt?

-jadu ingenaning


29. Tycker du om kinamat?

-ja det funkar, men ingen jag sitter och längtar efter


30. Tycker du om kaffe?
-
dricker kaffe med mjölk, eller svart och lite socker i


31. Vad dricker du till frukost?

-Jucie, mjölk


32. Sover du på någon särskild sida?

-Rör mig rätt mycket när jag sover, men somnar oftast på höger sida eller på mage.


33. Kan du spela poker?
-
ja, och jag har världens jävla pokerface!! fast nu har jag glömt bort hur man spelar..


34. Tycker du om att mysa/kela?

Ja, vem gör inte?


35. Är du en beroendemänniska?

Både och, eller jo det är jag nog


36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

-ahah jo faktiskt lite roligt faktiskt, Emelie fyller år samtidigt som mig, bästavännen<3


37. Vill du ha barn?

-jo det vill jag nog, men inte nu! ;)


38. Kan du några andra språk än svenska?

-Engelska, lite spanska


39. Har du någonsin åkt ambulans?

-faktiskt så har jag aldrig lyckats med det!


40. Föredrar du havet eller en bassäng?

-Havet ofc!


41. Vad spenderar du helst pengar på?

-Skor,kläder, smycken,smink, löshår, ja men massa sånt shiit, och lite andra saker;)


42. Äger du dyrbara smycken?

-Ja det gör jag men dom har jag dock inte köpt själv, fått av pappa och mamma.


43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

-Jag tycker om hollywood fruar! Maria vilken jävla gudinna!! :D


44. Kan du rulla med tungan?

- nej:(


45. Vem är den roligaste människan du känner?
-
ojdå! har ju ingen som är ''roligast'' men Sanna är vädigt rolig!



46. Sover du med gosedjur?
-
nejnej


47. Vad har du för ringsignal?

-Go head, tror jag den het med ricco barino , orkar aldrig byta har aft den 100år!


48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

- Jo det har jag, mamma sparade massa sammetsklänningar som är grymt söta, dyrbara klänningar som jag hade när jag var jätte jätte liten.


49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

-Mobilen


50. Flirtar du mycket?

-ahaha! oj, ja det gör jag nog, hehe ;)


51. Kan du byta olja på bilen?

-nja,


52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
-
om jag hade körkort så skulle jag säkert åka på det


53. Vilken var den senaste boken du läste?

-Ingen behöver veta läste jag ut på skolan, handlar om en pojke som blir våldtagen av sin moster.


54. Läser du dagstidningen?

-nja kan hända på morgonen


55. Prenumererar du på någon veckotidning?

-nej


56. Dansar du i bilen?
-
om jag gör! ahah! dansar och sjunger, eller man kan inte driekt dansa i bilen men ni förstår nog!


57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

-ingenaning, lyssnar oftast från USB.


58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
-
HK-uppsatts tror jag


59. När var du i kyrkan senast?
-
oj.. i somras någon gång


60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

-Går ju fortfarande i Högsatidet. jag har ingen favvo-lärare, men Jan är väl rätt jävla härlig alltså!


61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
-har aldrig camapt i tält och kommer aldrig göra, huvva!


62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

-Min pappa, han gör alltid något extra speciellt för mig.


63. Vad lyssnar du på just nu?

-John Dahlbäck – One Last Ride - Radio Edit  <spotifylänk


64. Har du varit med i tidningen?
-
Ja det har jag, i Sundvsalls tidning när jag var brudtärna för min kusins bröllop!


65. Vad är det konstigaste du ätit?
-
tror inte jag har ätit något konsitgt, är rätt kräsen av mig!


66. Vem såg dig naken senast?

-är ju lixom oftast påklädd men;)


67. Vad är det för färg på din tandborste?
-
rosa!


68. Hur imponerar man på dig?

-man är sig själv, rolig och inte ställa så mycket frågor om personliga saker.


69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?

-Pappa,chrille, eller emma


70.
Har du någon piercing?
-
nej men har haft lite överallt, har bara flera stycken i öronen nu och fler ska det bli, sen får vi se om det blir någon piercing på någon övrig kroppsdel!


På dom här ställerna har jag haft!


71. Din största vinst?

-på grönan när jag var liten så skrapade jag fram 600spänn, inte illa!


72. Civilstånd?
-
Singel


73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?

-Facebook, blogg.se


74. Är du fåfäng?
-
Jo rätt så, men det är klart jag inte behöver ha drya märkeskläder hela tiden och nog kan jag gå ut utan smink


75.  Ångrar du någonting du gjort?

-ja klart jag gör, massor av saker, men life goes on!


76. Hur gammal är din pappa?
-
54


77. Vilket är ditt drömjobb?

- mitt drömjobb är att inte jobba alls och vara stenrik och bo i Spanien;)


78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
-Skulle vilja fara ifrån Sverige i några år, bosätta mig i Spanien eller något annat trevligt land. men det är ju bara i mina drömmar.



79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?

-Hund,Katter,Hamster,någon annan sort råttdjur,(nu hatar jag råtter och sånt) &kanin.


80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?

-Jag är väldigt tjurig av mig, om någon slår mig så slår jag dubbelt så hårt tillbaka, om man är snäll mot mig är jag snäll tillbaka, om någon ger mig bitchiga blickar kan man ju räkna med att man får en tillbaka också!


81. Svär du ofta?

-nästan i varenda mening, fy hemskt.!


82. Sverige när det är som bäst?
-Ligga på stranden och det är jätte jätte varmt, med finaste vännerna och spåra och bada och sola, och massa härliga sommar låtar. sena sommarkvällar också i sthlm blandannat, då tycker jag om Sverige


83. Kan du åka slalom?
-
det roliga är att jag aldrig har gjort det!


84. Vad har du ätit i dag?
-
frukost: 2mackor och jucie, lunch: nudlar, haha middag: fläskfilé med klyftpotatis och paprikasås!


85. Vad har du för utbildning?

- ingen men ska nog gå omvårdnads!


86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
-
oh.. ingen , ansiktet kanske! :)


87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
-
hela mig


88. Vilken är din bästa egenskap?

-oj ingen aning, har väl många bra egenskaper!


89. Vilken är din sämsta egenskap?

Glömsk, jag upprepar saker hela tiden..


90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
-
Hitler, aha! nej jag har ingen aning, kan inte så mycket om historia


91. Saknar du något?

-Ja det gör jag


92. Är det viktigt att fira födelsedagar?

-jag tycker det inte är speciellt viktigt, man firar den med sina vänner, det är det som räknas man ska göra det bästa av den, iår satt jag hemma och grät, rolig fördelsedag.


93. Vad gör dig ledsen?

-död, när någon i släkten får en sjukdom, cancer,hjärtattack och liknande, kan blir ledsen av det mesta, kan bli så arg att jag börjar skirka sen bryter jag ihop och gråter.


94. Vad gör dig glad?

-mina vänner, min familj, mina släktingar, sommaren, när man spårar, man tänker inte utan bara gör, tänker inte på konsekvenserna man lever livet, man lever ju som sagt bara en gång!
 


95. Har du varit gift eller förlovad?
-
nej det har jag inte.


96. Vad ska du göra i helgen?

-oj, det är söndag idag, men jag emelie och emma och johanna skulle väl kanske umgås och ut på äventyr! :D


97. Vad är det knasigaste du gjort?

-det knasigaste jag har gjort.. det vet jag inte men en knas-sak jag har gjort var att srpinga ifrån soc igenom en skog och trampa i surhål, sprang runt en hel sjö, tog 2 timmar, hahahaha minnen! 13bast var jag då tror jag!


98. Vad har du för laster?

-smink&skor får ångest om jag inte köper


99. Vem är din förebild?

-ingen, kör mitt eget race!! :D


100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
-
publicera det och fortsätta kolla på facebook! :)



WOHOOOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0