all i want for christmas is you..

helgen har varit awesome, längesen jag fick känna på en riktigt rolig helg.
har bott typ hemma hos emma och vi har gjort massa saker, i fredgas kvar det bara trevligheter, och på lördagen tog vi det mest lungt, for och käka pizza och vi drog hem till mig så jag fick duscha, sen så yog vi det lungt, gick ut inatt och fjnatade oss..
gulliga vi är.
nu är det söndag igen och en vecka kvar till första advent!
jag är inte sådär supertaggad till julafton, alla är det, men inte jag, och det kommer jag nog inte bli heller.
däremot, nyår ser jag framemot, men det är lååååångt kvar dit.

Håller på att ladda hem oth första säsongen, aldrig varit mycket för serier, men förfan nu ska jag se alla 7 säsongerna av det, alla säger ju att det är så himla bra, så då får vi väl se! :)
bloggar senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0