blod är tjockare än vatten

hejsan!!
har kommit hem från skolan, eller det var faktiskt ett bra tag sedan.
glömde mina omdömen på skolan så Malin ringde och Jonna skulle ta dom så jag får dom väl förhoppningsvis ikväll, skulle faktiskt inte göra något om hon glömde dom.
är faktiskt ganska glad idag, mitt humör går väl lite upp och ner men nu fryser jag bara.
Jag hoppas christoffer ska äta med oss idag, middag alltså, har inte ätit middag med han på typ en evigeht.
pratar iallfall med hugo på facebook, inte om något särsklit men jag saknar han och han får mig glad,
hugi<3
nääääää. nu ska jag platta mitt lönga hör sen ska jag äta tror jag,
pussseeen<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0