farsdag

igenom att det är farsdag idag så tänkte jag skriva ett litet inlägg åt min fina pappa.
Jag älskar dig pappa, även fast vi inte träffas alltför ofta och inte får prata varenda dag medans vi ser på varandra.
inte äta middag tillsammans eller säga godmorgon till varandra.
Det blir mer sällan jag träffar dig, ingen alls i somras.. eller jo 2 timmar på Christoffers student, sen sist var det nu i höst för en månad sen kanske.
Men det spelar ingen roll, jag patar med dig varenda dag på telefonen, flera gånger ibland, vet alltid hur du mår och vad du gör.a
Så även fast vi inte träffas så ofta ska du veta att jag älskar dig, du betyder mycket för mig.
Grattis på farsdag älskade pappa!
-ingen bild på pappa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint mickan<3

2011-11-13 @ 19:17:47
URL: http://byjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0