Kan inte sova, jag vill inte sova, skulle ...

Kan inte sova, jag vill inte sova, skulle helst vilja Vara vaken tills skolan börjar, men det skulle jag aldrig orka. Jag orkar inte ens kliva upp ur sängen och kissa, tror jag ska be pappa ringa så jag kan snacka med han innan jag ska gå över och hälsa på John blund, lika bra att somna tidigt vill inte stressa på morgonen och Vara super trött, för det är bara irriterande. Vet inte vad mer jag ska säga, statistiken går upp och ner på bloggen, men skulle vara kul om ni även kommenterar något, till exempel något ni kanske undrar över eller bara vill slänga in någon kommentar om något, skulle Vara jätte roligt om ni la en kommentar om vad jag skulle kunna göra för att NI lärare vill läsa mera. Det var väl allt jag hade på hjärtat nu ska jag be pappa ringa så jag kan snacka massa skit med han, puss på er mina älskade bloggläsare:-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0