bloggen har varit nere meen...

bloggen har ju varit nere, men det ska nog förhoppningsvis bli ändringar nu.
Har varit och prövat ut linser idag hos optikern vilket blev jätte bra!
nu ska jag ha dom i ungefär 2 veckor sedan blir det återbesök hos optikern för att att dom ska få höra hur det har gått om jag har känt någon irritastion eller  att jag ser dåligt osv, eller torr i ögonen.
Och om det inte är några problem så får jag med mig hem linser som räcker i 6månader.
vilket är awesome!

Har städat klart nu iallfall och det känns jätte jätte skönt!
har skurat och dammsugigt plockat undan en held del grejer och slängt en hel del också!
hela mitt rum luktar gott och renbäddad säng.
det enda som inte är tvättat/städat nu är mig själv.
så nu ska jag ta mig en dusch sedan blir det att fika med familjen.

puss på er!
bloggar nog senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0