kvällens planer;

denna trevliga måndakväll ska jag spendera med käraste Johanna som jag inte har träffat på en evighet.
kommer nog blir trevligt, vi får se vad vi hitta på för något.
får inte använda linserna nu när man är förkyld så det är väl bara att göra som optikern säger så idag bär jag mina snygga glasögon. skämt att dom var snygga, men huvudsaken är väl ändå att jag ser.
har fixat mig, alltså kleta dit lite smink och fixat håret igenom att platta det, och satt i löäshåret.
egentligen skulle jag bara testa dt men jag var för lat för att ta av mig det så nu sitter det i h¨ret och jag bryr mig verkligen inte ett skit i om det ser hemskt ut.
ska iallafall snart bege mig mot bussen för att möta upp denna Johanna!
är hungig. dags att fixa sig såkallad middag.
puss love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0