lite ändring..

lite ändring i bloggen just nu, och det känns awesome.. men jag får inte in den jävla headern som jag gjorde på 3 min och det stör mig något mycket.
följde tobbe och hämta mamma idag från bussen sedan for vi hem och käkade.
Julia hörde av sig och frågade om jag ville träffa hon en stund, så hon kom över till mig och då såg vi film.
egentligen sög den men den var ändå bra på sitt eget lilla sätt.
vi drog ut och pratade lite for och tanka osv.
det har väl varit min kväll.
skoldagen orkar jag inte ens ta upp, plugg,plugg och mera plugg och sedan regn osvosv.
nog om det.

imorgon är det sista rikitga skoldagen, och imorgon väntar det stora fysikprovet. peppad!
not.
är nämligen ledig på fredag, nästa vecka har jag praktik, och det blev på ett dagis.
med julia, ahah!
aja!
nu ska jag srpinga igenom duschen sedan är det sängen som väntar.
hoppas på tur imorgon, godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0