ser hollywood fruar och drömmer mig bort i varma länder..

hej!

äntligen hemkommen från sundvsall!
det har varit jätte trevligt och fick med mig endel kläder hem också.
Fick träffa massa och det var nog prickenöver iet.

min dag är ju inte speciallt jätte intressant kort fattat så har jag sovit,packat,städat i lägenheten och åkt bil.
sedan har jag varit ute och träffat folk.


nu är jag helt slut så nu väntar en varm och lång härlig ducsh sedan blir det sängen.
imorgon är det back to school som gäller.
skakis, skämt !

puss godnatt, imorgon får ni nog bilder.
love.




Kommentarer
Postat av: LolloDollar

Hf är bäst!

2011-09-14 @ 10:42:40
URL: http://lollodollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0