VAD FAN ÄR DET HÄR FÖR VÄDER?

det ska alltid vara regn, igår var det fint men sen blev det inte så fint grått och trist men dock inge regn.
träffade emma igår vi gick bara runt och pratatde, for och käkade sen mötte vi emelie och vi for och va med sonny och jimmy.
jag drog sen hem för jag hade inte varit hemma på hela dagen.
när jag kom hem pratade jag med mamma och chrille och såg på hollywoodfruar, typ halva programmet dock men det är väl alltid kul att titta på dom dära blåsta barbiedockrona.
Hade även min första praktikdag igår och det gick väl bra, var sjukt slut efteråt men det funkar.
att jobba på ett dagis med 700000 ungar som skirker och ska leka hela dagarna kanske inte är min grej trots allt.
ska iallfall dricka upp det jag har i glaset sedan går jag in för att borsta tänderna och ut igenom dörren til bussen.
kanske inte riktigt än men snart.
längtar INTE tiillbaka till skolan.
idag får jag se vad som händer, säkert vara med emma.
såja.
då var det fixat med bloggandet.
bloggar inte ofta för jag har fullt upp, men ska föröska.
puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0