BACK ON TRACK

hej!
nu är jag tillbaka!
Blir att blogga på den här bloggen nu igen för att jennifer har också en egen sen blir det typ aldrig att vi skriver.
Aja.. har fått linser för ett halvår, snacka om att jag är världens lyckligaste!
Sen på måndag blir det att ringa ett samtal och fixa några saker förhoppningsvis till veckan!
har en hk uppgift också som jag måste lämna in, det 'är myyyyycket nu som ska göras.
beställa kläder också..
ojojoj, bränner upp pengar.

Är nååååååågot förbannad nu.. vill ju att vi ska vinna guld. men verkar inte bli så iår heller.
blir grillat till middag.
har f'rgat håret brunt.
vad mer ska jag säga?
ha de göttttt
like that. push it baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0