listaaaa ofc.. jag har tråkigt.

1.Tänk på den sista person som sa att jag älskar dig, tror du den menade det
-ja för fan, det var ju min pappa, han kan inte annat än älska mig.
2.Vill du bli tillsammans med en 18-årig vid ålder du är nu?
- jarrå
3.När var sista gången du var aggresiv och glad på samma gång?
- idag

4.Skulle du någonsin le mot en främling?
- ja, skulle väl kunna göra det, ser alltid arg ut när jag kollar på människor men hehe.
5.Finns det någon person i din närhet som är upprörd över att du har kontakt med en speciell person?
- det vet jag faktiskt inte, men det finns det alltid runt omkring mig. men actually I don´t care, jag gör ju som jag vill!

6.Har du hört en låt som påminner dig om någon idag?
- haha ja, just nu-.-

7.Vad exakt har du på dig just nu?
-mjukiskläder såklart och mössa och underkläder.

8.Hur ofta lyssnar du på musik?
- alltid, lektioner,ute,inne,hemma, borta typ alltid. music♥

9.Bär du jeans eller mjukisbyxor mest?
- jeans.. mjukis mest då jag är hemma.

10.Tror du att ditt liv kommer att förändras dramatiskt före 2013?
- som det känns nu? nej.. just nu känns det som inegnting kan stoppa mig, men klart allt kan ju förändras, men tänker inte på det så mycket faktiskt.

11.Är du en social eller en asocial person?
- för social ibland, svårt för att hålla käften, däremot det har jag blivit bättre på!haha!

12.Har du någonsin kysst någon vars namn börjar med bokstaven “A”?
- ja

13.Vad sägs om “R”?
- nej det tror jag inte.

14.Bryr du dig om folk pratar illa om dig?
- alltså egentligen inte, men om det går överstyr och hör om massa grejer som inte är sant osv så kan jag bli irriterad men som sagt, alla tycker ju olika om olika människor, man kan inte tycka om alla!

15.Om du kunde ändra din ögonfärg, skulle du?
- nej

16.Finns det en kille som du skulle göra absolut allt för?
- nej för fan, kommer aldrig finnas det heller. begår inte självmord ifall han skulle vilja det (?)

17.Nämn något om den här dagen du ogillar
- skitväder

18.Är det gulligt när killar kysser dig på pannan?
- ja det skulle jag väl kunna säga.

19.Är du tillsammans med den senaste personen du pratade med?
- nej.

20.Finns det någon som regelbundet (andra än familj) säger “Jag älskar dig” till dig?
- får väl höra det rätt ofta från vänner, jag begär inte att man säger ''jag älskar dig'' hela tiden till mig, det är väl mest när man pratar med varandra om något som kanske har hänt, sen har det väl hänt att jag har fått ett sms helt random där det står ''jag älskar dig'' alltid lika gulligt och få ett sånt från mina närmaste vänner.

21.Har du någonsin velat ha någon du kunde inte ha?
- nej det tror jag inte.

22.Vem var den sista personen du talade med innan du gick till sängs igår kväll?
- elliot via sms.. och mamma irl.

23.Får du en massa förkylningar?
- nja inte allt för ofta!

24.Är det någon som hatar dig?
- finns det säkert, men ''hata'' är väl ett rätt så starkt ord, har inte gjort någon något så dom önskade att jag vore typ död. sånna hemska grejer gör inte jag;)

25.Tycker du om att titta på skräckfilm?
- ja, det bästa!

26.Vill du ha hål i din tunga?
- jamäään

27.Om du var tvungen att ta bort ett år av ditt liv helt, vilket skulle det vara?
-  år ett.. jag menar.. hur mycket minns jag? -inget minns jag

28.När var sista gången du berättade att du älskar någon?
- minns inte. typ längesen

29.Tror du någon har känslor för dig?
- nej

30.Tror du att någon tänker på dig just nu?
- jadu.. inte vet jag är ingen synsk människa, vad förväntar du dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0