måndag.

hej!
 
 
jag kan inte ladda upp bilder för det än något jävla fel på blogg.se?!?!
har inte kunnat göra det på jätte länge (alltså från datorn) vilket suger.
 
är iallafall hemma just nu och sitter och äter godis medans jag väntar på att första säsongen av oth ska ladda klart. Jag och emma började om att se det igår, och kan ju säga att jag kommer sitta och se det tills mina ögon blöder.
älskart one tree hill.
Sen blir det ju ännu roligare när man inte minns allt som har hänt.
 
aja.
Skoldagen ar varit rätt chill, och resten av veckan kommer nog också vara det.
Men kan inte anadas ut försen jag har gjort bort alla prov, ett matteprov imorgon och ett omprov på onsdag i medicin.
 
var allt för mig.
pusss
 
 
nu gick det att ladda upp en bild.
kung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0