godnatt

Klockan är typ ca bara halv elva men jag är tröttare än jag vet inte vad.
är tagg till fysikprov nudå! Har pluggat nu när jag kom hem.
Långdag imorgon, men det som känns skönt är att jag har inte matte förren måndag!
har det ju aldrig på fredagr sen går det bort imorgon igenom att det är fysikprov och sen på torsdag går alla förmiddagslektioner bprt och det är bland annat matte och NO, för att vi har nationella, uppsattsen i svenska.

Ska iallfall dejta kudden nu och hoppas på att john blund inte har dött, men det tror jag inte.
aja!
puss, och godnatt!
och yes.. jag är osminkad varje dag nu mera! där hade jag lite mascara bara, skönt det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sådär ska du alltid ha!!!1 skitsnyggt

2012-02-08 @ 21:34:33
URL: http://sannnape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0