julia åhlund | GRATTIS♥

hej!
min fin fina vän Julia fyller år idag så jag tänkte skriva ett litet inlägg.

Julia och jag började i samma klass i sexan och då började vi umgås som tok.
Det var jag, hon och Emma.
Vi hade så kul, hela sexan var som ett ''skämt'' för oss.
Vi gjorde massa bus man tyckte var busigt då vilket man nu tycker är fjolligt, haha men kul hade vi!
Vi färgade håret så att alla hade typ samma färg, svart och mörkbrunt, finns någon bild på det.
då var vi 11/12 år.. helt sjukt.
Något hände och vi slutade umgås, jag och emma började vara med Emelie och ida jätte jätte mycket och julia med fanny,lina och några andra i våran klass.
Sommarlovet till nian började jag och julia hänga mycket, även Sanna, vi sovde i örviken, badade, bastade, körde runt med moppen överallt och sjöng och skrek.
haha.. sommaren.
Vi var mycket ute, och hon flyttade till hamn vilket innebar att vi började vara med varandra mer och mer.
Vi var med massa annat folk och hade jätte kul, nätter som dar.
Vi var även i sthlm i början av sommaren och hade sååååå himla roligt.
som ni vet som har följt min blogg ett bra tag nu!
Sen dess har vi varit med varandra mycket, och vi har haft så kul.
ända sedan vi var elva tolv år.
och nu idag fyller hon 16år.
om 2år är hon 18år, jag också.. hehe(a)
16bast kanske inte är så gammalt men tide har gått så fort.
och idag fyller hon år!

En sjukt fin vän som alla förtjänar att ha.
Grattis hjärtat du förtjänar det bästa.
puss, love u♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

aww mickan jag älskar dig! du e en sån bra kåmpiiiis!<3

2012-02-20 @ 16:40:45
URL: http://juliaahlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0