shit happens

hej!
funderar på att gå och lägga mig redan nu för jag vaknar alltid mycket senare så jag stressar på morgonen.
kommer ändå alltid i tid men tycker inte om att stressa och hatar att inte komma i tid, blir bara awkward moment när man kommer in i klassrummet och alla stirrar på en.
Imoegon har jag,melle och julia redovisning på so:n!
eller redovisning och redovisning.. vi ska hålla i en lektion i femton minuter för våran klass om typ musik på 50/60-talet.
undrar hur det kommer gå.. stå där framför en hel klass i femton min och prata om elvis osv.

får väl göra något roligt av lektionen.
fick G på fysiken.. det kanske jag har berättat men.
nääää.. ska gå och sleeepa nu.
puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0