torsdagskväll

hej!
ska ändra min text.. den är sjukt jobbig.
Kom just hem eller ja för ett litet tag sedan.
Tobbe for ut på jobbet för att jobba natt så nu sitter jag i min ensamhet vid datorn medans min bror ligger och sover.
är sjuhelvetes trött så det blir väl att lägga sig om ca 5minuter.

imorgon är det iallfall fredag och jag vet inte riktigt vad som händer då.. blir väl säkert att vara med ida och albin, men de eeeee nice.
ja.. jag och julia tittade på olika sms-fail och det var så jävla roligt så vi skrattade hela tiden.
till och med dom som vi inte ens fattade.
alla var ju inte sms-failar.
men den här skrattade vi sjukt mycket åt, och ja!
vi har humor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HHAha fattade inte från början, men nu! :D

2012-02-09 @ 22:27:16
URL: http://dastserd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0