22.57 > sleep tight

oj, statistiken bara gick uppåt, känns ju bra!
Känner att ögonlocken blir allt tyngre och jag känner att jag förtjänar att gå och lägga mig i min säng.
Imorgon om jag orkar ska jag städa mitt rum, välbehövligt, borde nästan hyra en städerska som kunde städa mitt rum varje dag.
gud så fint det skulle vara, har glömt vilket golv jag har nästan, min garderob är på golvet alltså.
Aja.
nu ska jag se tv sen dejta john blund, känns grymt att jag är ledig imorgon, sova ut♥♥
ser ut som jag har lösögonfransar men det har jag verkligen inte.
denna bild är tagen för faktiskt precis ett år sedan.
Jag var hemma hos ante med han och neea.
tider det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0