Believe in what you see.

hej!

kom hem för ett tag sedan.
Kommer nog inte blunda inatt för jag är fortfarande lite rädd för att ''Alice'' i filmen ska äta upp mig eller något.
Blev typ räddare den här gången än förra gången jag såg den.
Ska snart gå och lägga mig iallfall och se på tv en stund innan jag somnar.
Imorgon blir det att dammsuga och skura mitt rum.
Härligt det, iallfall nu när jag inte har något på golvet och allt är städat.
hur skönt som helst att ha det bortgjort.

Snart börjar skolan om och jag känner hur läxor och prov hotar mig i mina tankar.
usch usch usch.. vill inte tillbaka.
aja!

kanske skirver ett litet fult mobilinlägg senare inatt.
puss på er alla gulliga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0