blev lite fuckat

ahah, texten på svaren blev lite olika, vet inte varför,, ibland lever min blogg sitt eget lilla liv.
Ikväll har jag varit med dom finaste, jag och emma drog hem till mig och satt för det mesta ovch pratade.
Hon drog för en liten stund sedan..
Har äntligen fått min nya säng, först hade dom den inte hemma så då var vi tvingad tt beställa den, och sen när den väl hade kommit så jobbade tobbe och allt, men nu står den iallfall på mitt rum.
håller tummarna på att jag kommer sova gott inatt.
Bloggningen ska bli bättre nu, har fått tillbaka ''bloggsuget''.
Ska ta mig något att äta sen blir det att lägga sig i sängen och se tv.
puss på er alla fina..
gammal bild på mig och ida, har inag nya..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0