brännaaaa pengar.. lite till bara

godmorgon på er gullisar!
Har redan hunnit duschat,sminkat mig och fixa till håret lite.. men den blev inte så som jag ville..
Ska iallfall till stan med sanna, ddet bestämde vi ungefär 3inatt så det var ju skoj!
Fikat har jag också gjort.. så nu är jag helt helt klar.
Känns bra att kanske spendera några pengar till på något användbart (hoppas jag)
Vad ska ni göra idag?


Mamma ska förövrigt fara och köpa en ny säng tilll mig idag.. yey.
känns toppen!
finns det något mer att säga?
nej inte så mycket egentligen.
hoppas ni får en bra dag i detta skitväder!
< kanske ett par nya skor hem? dock så var inte alla snygga här men raden längst ner och näst sista skulle jag inte tacka nej ttill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0