Du är solen bland alla moln.

hej!
tänkte göra ett sista inlägg innan jag beger mig mot sängen för att få min sömn.
Hoppas på att jag kommer få mig upp i tid imorgon så jag kan Hinna fixa till mig lite granna iallfall.
Onsdag imorgon och det är ingenting annat än långdag imorgon.
Eller den är lång för mig slutar typ 25 i 4 så för mig är den lång!

och igenom att det är långdag imorgon, så funderar jag på att bara sköta om mig själv.
alltså.

Ansiktsmask
Hårinpackning
osv osv.. tjejer.. ni fattar vinkeln va?;)

aja!
sova nudå.
Måste ju räkna matte, och vara ett snille i fysik imorgon!
Tack gode gud för att vi slipper dom ämnerna på fredagar..

godnatt♥

< kolla jag pluggar!!!! ser ni jag är klån duktig!
ser smart ut med mina glasögon.. jag skojar bara med er, jag ritade, för vi hade faktiskt bild ;)

Kommentarer
Postat av: emma

sv: typ nån gång i veckan?:$<3

2012-01-10 @ 22:46:07
URL: http://deathdealers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0