heal the world

hej!

har just käkat och ska bädda ner mig i soffan om en stund för att se en film.
Kanske sova en stund också.. det är ju så trist årstid att det inte är sant, ge mig sommar!
Det snöar också fortfarande och är typ plusgrader.. nice!

såg också på tv:n att det ska börja med top model Sverige.
haha.. ganska roligt ju, att typ se svenskar.
men Tycker nog bäst om när Tyra Banks håller i programmet.

Nu vaknade broder så det blir att prata med han ett tag nu.

och justja!

Fick en kommentar om mina ögonbryn.
-jo jag vet att jag målar dom skarpt men ibland kommer jag in i saker typ som att jag har aldrig målat mina ögonbryn förut sen började jag med det då gör jag det i ett tag sen slutar jag.
Jag har inte målat mina ögonbryn sen nyår.
så jag tror jag kommer sluta med det.
Det är samma med ögonskuggerna jag tar, förut använde jag hela tiden ljusa färger och nu använder jag mörka.
haha.. jag är lite som jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0