kan inte finnas sämre människa på att hitta på rubriker än mig.

Hej!
Alltså.. varje gång någon kommenterar så står det anonym även fast man har skrivit namn.
ska fixa det men skriv gärna namnet nedanför kommentaren om ni fattar, att ni kommenterar med erat namn också.
iallfall tills jag har fixat det.

Nog om det, har just käkat och ska nog ta och lägga mig i sängen ett tag för att jag är så himla trött..
Ska duscha också, skönt!
For ut och skulle träffa ida, albin och marwin ett tag, så följde dom och käkade (jag käkade inte, men dom) sen så for vi till marwin, fick hämting sen så då for jag hem och käka.
nu sitter jag och gör absolut ingenting..
aja!
puusssss
< helo

Kommentarer
Postat av: Anonym

dsdso

2012-01-09 @ 18:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0