listaaaa ofc.. jag har tråkigt.

1. Är du singel?- ja!
2. Har du någonsin förlorat en nära vän?-ja!
3. När var sista gången du verkligen skrattat?-typ igår!
4. Något är fel, den första personen du vänder dig till?-beror helt på vad det handlar om.
... 5. Är det någon som inte gillar dig längre på grund av något du gjorde?- säkert, men alla gör väl misstag?
6. När var sista gången du grät mycket?-måndags
7. Är det någon du vill göra allt med?-vettefan
8. Hur många kan du berätta allt för?-inte många, mest mig själv.
9. Har du någonsin sett en fallande stjärna?-många gånger!
10. Har personen du senast höll i handen någon betydelse för dig?-ja.
11. Beskriv dig själv med ett ord?-blond
12. Låt som får dig och gråta/bli tårögd/sakna någon?-typ ingen
13. Favoritlåt?- AWOLNATION – Sail just nu iallfall..
14. Favoritfärg?-svart
15. Bästa vänner?-några
16. Person du saknar som gillade denna status?- oppssss tog detta från fejjan.. ahaha
17. Är det någon du hatar som gillat denna status? -.-
18. Gråter du ofta?-nja
19. Vart bor du?-skellefteå/sundsvall
20. Vem kramade du senast?-ida?
21. Har du varit olyckligt kär någon gång?-nja , ja , nej vettefan
22. Vem pratade du med senast?-mamma
23. Är du kär just nu?-noooooo
24. Vem kan du berätta allt för?- hur många sånna frågor ska jag få?
25. Favorit djur?-hund
26. Hur lång är du?-165cm!
27. Vem äger ditt hjärta?-jag hoppas väl på att det är jag!
28. Favorit film?-vet inte..
29. Är du lättsårad?-nej
30. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, på en skala 0-10?-hahah ehm.. kom just på att jag redan gjort dne här värdelösa listan..
31. Har mest minnen med?bror
32. Människor har du nyligen blivit mer "nära"?-vet inte.
33. En som du inte kan leva utan?bror
34. Hatar eller älskar du ditt liv?-älskar mitt liv


< fan så färsch brud


springer egentligen på stan nu.. gjorde bara ett fult tidinställt inlägg för jag har tråkigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0