love me or hate me, but you can't break me.

hej!
Sitter och dunkar musik och njuter av att jag är ensam hemma.
Eller jag är inte så ensam, min bror är hemma men han märker man knappt av och snart drar han väl inte till stan och är med några.
Albin och Ida skulle höra av sig senare så det blir väl att umgås med dom ikväll♥

Skoldagen idag var väl sisådär, var trött som ett as och ville bara sova.
La mig i soffan på skolan just efter jag följt ida och emelie till matsalen för dom skulle äta, hinner bara lägga mig i 3 minuter sen säger Paulina att vi börjar och att jag ska komma.
Ville bara dra huvan på jackan över mitt huvud och dö då. haha!
inga raster känns det som det är på skolan.
sen fick jag reda på att mitt första nationella i svenska är 7 Februari.
nice.. eller så inte!

Nu ska jag byta kläder, sätta in mitt löshår.
hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0