måste ju ha världens sötaste mamma

kom just hem ifrån att ha varit hemma hos Emma Lindqvist, var där med Ida, Albin och Viktor, sen skulle Emma ut och pröva sina skidor så vi stod och kolla på ett litet tag och Sonny kom även ut, sen bästemde jag, ida och albin oss för att gå hem för det blev kallt.
Så nu sitter jag inne i värmen, skönt är ordet för det!
Ska mysa med mamma framför en film och onyttigehter, så dte gick ju bra med mitt godislöfte, hej och hå!
aja!

nu ska jag krypa ner i soffan.
puss på er fina bloggläsare!



Btw!!! - Albin håller på med min design till bloggen.
Kommer nog bli super! Han är ju så duktig på sånt.
förhoppningsvis så är den uppe nästa vecka.
keep on reading


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin du är gumman!

2012-01-06 @ 05:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0