oj... vill flytta till sthlm..

hej!

mamma lagar mat medans jag skirker på henne med jämna mellanrum.. för jag kollar på massa snygga lägenheter mitt inne i sthlm.
åååh.. blev helt kär i en lägenhet där.
2 Rum typ 3,3 miljoner.
Om jag hade pangar.. då hade jag packat väskan och flyttat.. helt ärligt.

Bion var förövrigt jätte jätte bra!
kom tårar då och då, blev lite pinsamt.. när man hör mig snyfta, sen helt plötsligt hände det något roligt och då var ju tvingad att skratta.. så dte lät ju som det lät.
Vi höll på att frysa ihjäl iallfall när vi väntade på bussen.
Jag och Johanna mötte iallfalll Ida och va med henne ett tag sen drog vi hem till mig.
Har inge mera att berätta.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0