rubrik.. 20.45

Hej, har duschat nu och Haft ansiktsmask och haft hårinpackning , hett in massa smet i håret som ska ska skydda håret och även en smet man gnuggar in i håret, och sen när man fönar det är det platt.
Då slipper man använda plattången som förstör håret som fan.
Ska spara ut håret nu iallfall, och inte försöka använda värmesaker som kan skada på håret.
Och ha hårinpackning 3 gånger i veckan:)
sååååå nu ska det växaaa :D
När jag klipppte håret på sommarlovet, då klippte jag mig senast, då klippte jag jätte jätte mycket.
Nästan för mycket, mitt hår blev jätte tunt och jag hade jätte uppklippt..
Kollade på gamla bilder och guuuud så långt och fint hår jag hade.
misss it!
Aja!
nu ska jag ta och kolla runt lite på facebook, sen blir det natti natti för min del.
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0