secrets

heeeeej!!
vad är det för skitväder ute?
bara massa snö och blåst!
känner att jag kommer stanna under täcket idag hela dagen.
usch.. nä men en skön dag hemma skulle sitta fint.

just det!
Statestiken går bara uppåt och det är ju hjärtligt bra!
men om ni kommenterar också skulle det vara jätte roligt.
så ska jag svara på det.

det hära inlägget skulle vara om hur min nyår var.
nyårs var rolig, det var skönt att vi bara var några brudar också.
Jag träffade även Rickard, André, Jocke och någon randomgrabb.
Rickard hade tagigt ett och annat glas för mycket tror jag dock men det gick nog bra i slutändan.
När det blev 12slaget så pussade jag Julia som var hennes nyårslöfte.. haha att pussa mig!? ;)
Fy och klån, vad jag skrek på tolvslaget.. känner att detta år kommer bli ett rikitgt bra år.
och jag hoppas till hundra procent att det ska bli det.
aja! nog om MIN nyårs.

hade ni en bra nyårsafton??




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade en bra nyår men saknade dig lilla syster älskar dig<3.

2012-01-02 @ 14:15:50
Postat av: Anonym

du, det var värsta jävla snöstormen i natt. då skulle jag gå till isa...

2012-01-02 @ 16:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0