svar på frågestunden

Slicka emma edlunds bajs i tio minuter eller slicka en häst i skitan i en timma :D Vilket av de??
och... är du lycklig?
Om du fick välja hur ditt liv skulle se ut, hur skulle det se ut då?
Vem skulle du ta med dig (kompis) till Iziba?(blir inte ledsen om du inte väljer mejj, bara va helt complete ärlig :D)
Emelie

Slicka emma edlunds bajs i tio minuter eller slicka en häst i skitan i en timma :D Vilket av de??
- jag dör hellere.

och... är du lycklig?
- Ja det är jag har världens böästa vänner och släktingar.

Om du fick välja hur ditt liv skulle se ut, hur skulle det se ut då?
- ojoj.. jag vet inte, att alla i min omgivning skulle få vara friska!
Vem skulle du ta med dig (kompis) till Iziba?(blir inte ledsen om du inte väljer mejj, bara va helt complete ärlig :D)
-Skulle ha tagigt dig!


Neea

vad saknar du just nu?
-Just nu saknar jag min pappa och sommaren.

hur vill du att ditt liv ska se ut i framtiden?
-Jag vill vara världens rikaste, och vara lyckligaste och bo i LA.

och hur vill du att din kille ska vara?
-Min kille ska vara omtänksam och snäll, någon man kan lita på.


Ida.

tja eller hej?
-Tja, eller ja olika.

skulle du kunna vara utan mobil i en vecka?
-ALDRIG!

vad har du för betyg i matte?
-Godkänd!

Hejdå eller hoj ?
-sorligt nog när jag är jätte dryg säger jag hoj, men oftast hejdå, eller pusshej

Sanna


Om du ser en kille vad är det första du kollar på?
-ögonen typ

Dina fem närmsta vänner?
-oj, du,emelie,johanna,emma,ida

Vart skulle du helst vilja resa?
-Spaninen.

Vad ska du välja för linje?
-frisör och omvårndas skulle jag väl tro.


Jennifer


hur många läsar har du dagligen?
70 typ. men nu har det gått ner för jag är kass på att blogga.

vilka bloggar läser du dagligen?
-läser typ aldrig bloggar med din typ. ahha!

vad är ''målet'' med din blogg?
-Inte ett skit, skönt att skriva av sig bara!

dina bästavänner?:)
-Mina bästavänner? jadu.. endel.


Andreas


Hur snygg tycker du att du är??
-inte ett dugg, haah!

Vad är det bästa du vet att göra??
-jag vet inte, umgås med dom finaste

Vad är din favorit mat??
-typ tacos

Hur skulle du reagera om du såg en kille mobba en mindre kille mitt på Torget??
-alltså jag skulle tycka den killen var en idiot.


Alec

vad är det bästa du vet?
- vara med dom finaste

favoritlåt?
-Ingen speciell.

snyggaste 95a,96 97? både kille o tjej
-Sorry orkar inte med sånna här frågor.

Albin


Hur skulle du ranka ditt utseende? 1-10 ?
-typ 0,5.


Paulina

Favorit färg?
-Lila typ, har aldrig lila men

favorit maträtt?
-tacos

om vi räknar bort frisör, vad vill du då bli?
-advokat skulle vara grymt typ.

Jonna

vilken färg har den högra socka?
-svart;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0