usch fy och blä.

hej!
kom hem för ett tag sedan från Hugo.
det var inte roligt att gå hem i detta skitväder och frysa som ett as.
Är glad att jag är hemma nu iallfall i värmen.
Vill bara fara utomlands..gaaah någon som följer??

Ska iallfall snart bädda ner mig i sängen efter jag har kollat runt lite på face och lyssnat på några sköna låtar.
I hopp på att det ska vara något bra på tv så mår jag ganska bra faktiskt.
Aja.. gud vad jag vill till pappa.. saknar han så.
< observera att jag faktiskt var otroligt oseriös på bilden.
a lot of love to everybody!
godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla använd inte så mycket ögonbrynspenna! Inte så att ögonbrynen nästan går ihop.

Men annars är du jättefin och du skulle nog vara allra finast utan smink.

2012-01-03 @ 01:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0