wohooo hemma and i am still alive!

hej!
kom just hem, driekt när jag loggar in har Emelie lagt ut massa cp-bilder på mig då jag försöjer he på mig läppstifr med hjälp av hennes kamera.. och därmed en bild också där jag gör mig vindögd, och massa andra idotbilder..
aja!
Vad ska man göra? Jo döda hon imorgon på skolan är väl ett förslag och det enda så det får det bli!

Iallfall så var det jättekul att åka med kära broder.
Nu väntar jag bara på mamma och sitter och lyssnar på härligt musik.
Händer ikväll då?
-nja jag tror det blir att bara vara hemma.
skönt det!
< ska döda emelie.
såg ut som skit på den dära bilden också men det gller att bjuda på sig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0