HAHAHAHHAHAHAHA FYFAN ROLIGASTE

hej!
 
kom just hem efter att ha badat typ hela tiden med mina fina vänner.
hände en grej.. jag och emma badade med kläder på för skojs skull.
så när jag hoppar i känns det som att det är något i byxorna, och jag typ:
-HAHAHAHAHAH DET KÄNNS SOM ATT DET ÄR NÅGOT SOM PILLAR MIG I RÖVEN, HAHA HALLÅÅ.
och ja.. sen kände jag inget mera.. hahaah.. efter typ en timma drar jag hem och ska byta kläder då n'r jag tar av mig byxorna, så är det en fisk där.
fyfan vad jag och emma skrattade..
och känner bara att det är fan tur att den inte for i trosrona, haah!
 
idag har jag varit på kalas också.
bilderna ser ni i ovanstående inlägg.
pussar på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0