blogg appen funkar inte, så här kommer ett inlägg!

hej!
 
som säkert jätte många vet har inte appen funkat opch jag bloggar för detmesta dels därifrpn för jag är nästan aldrig hemma så sitter typ aldrig vid datorn, så där har ni min bortförklaring.
 
har ju varit i sthlm och där shoppade jag massor med härliga saker!
känns bra att få lite nya grejer till garderoben.
har haft en jätte trevlig midsommar också som spenderades med finaste emma.
 
började gå hemåt vid tolv så då när jga var hemma smsade sanna mig och undrade om jag ville följa med till hennes stuga, och såklart ville jag det!
solat, badat och haft det bra, sjukt seg så det fick mig att må bättre.
 
ikväll blir det att umgås med sanna, johanna och emma, men nu ska jag hoppa in i dushen och sedan blir det lite fix!
 
pussar
 
dom två första bilderna är från midsommar.
den tredje är bara en random bild samma dag jag kom hem från stockholm då jag var på bio.
och sist några snygga skor jag köpte.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0