frågor och svar!

1. Hur gammal är du om fem år? 21
2. Vem var den sista du träffade? Julia
3. Hur lång är du? 165
4. Vilken var den senaste film du sett? någon skräckis
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Ja det kan vi, ja säger till<3 Sanna Pettersson
7. Var är dagens planer? Dagen har bestått av stan med jullan och melle, men ikväll blir det bastu och bad!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa, beror lite på också, är ju sms beroende men det har faktiskt gått över rätt mycket,
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda.
10. När såg du senast din mamma? igår
11. Vilken ögonfärg har du? blå
12. När vaknade du idag? halv sju
13. Har du någon gång hittat en katt? japp! ahahahahahha..
14. Vilken är din favoritplats? klipprona med dom finaste
15. Vilken plats föredrar du minst? skolan
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? gbg eller sthlm.
17. Vad skrämde dig som barn? att vara ensam
18. Vem fick dig att skratta senast? Julia och melle!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? japp
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Har du någon gång spytt på fyllan? shollahoppsansa
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota på sommaren, skor.
26. Är du social? ja för fan!
27. Vilken är din favoritglass? twister
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? flytta, shoppa i massor, och sprara så klart.
29. Tycker du om Kinamat? Jodå
30. Tycker du om kaffe? ibland
31. Vad dricker du till frukost? ingenting, eller typ mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? sidan eller magen
33. Kan du spela poker? förut var jag en jävel på det, kan nog inte säga att jag kan det nu.
34. Tycker du om att mysa? jarrå
35. Är du en beroendemänniska? beroende av min mobil.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? japp! min vän emelie hedlund, och tova
37. Vill du ha barn? ja men dock inte nu tack!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite franska, lite spanska,
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej!
40. Föredrar du havet eller en pool? båda
41. Vad spenderar du helst pengar på? spenderar mina pengar på allt. inget jag helst spenderar dom på
42. Äger du dyra smycken? japp
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? en snopp, nej skoja,  minns inte.. typ en tablett tror jag! ahahhahaha lät inte bra, men en sån där mint grej!
45. Vem är den roligaste människan du känner? många, men julia, sannape och typ melle är jävligt roliga
46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett på ena benet och ett på det andra men det ena jord ejag då jag skulle kapplöpa med oliver uppför en jävla rulltrapp och då ramlade jag så jag fick ''gaddarna'' rätt in i benet.
47. Vad har du för ringsignal? iphone, standard
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? jajemän!
49. Flirtar du mycket? ja för fan varje dag, sån jag är agiht?
50. Vart togs din profilbild för din blogg? inte en aning,
51. Kan du byta olja på bilen? ja jag kan allt om bilar! gör jag varje söndag ;)
52. Har du fått fortkörningsböter? ja varje dag!
53. Vilken var den senaste bok du läste? hahaha minns inte.. lånart bara nya av skolan när jag har läst en sida.
54. Läser du dagstidningen? ja sisdådär ibland faktiskt:D
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? ja faktiskt, om det kommer en bra låt:D
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? min och jullans moppe radio, alltså våra röster vi sjöng som fan
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? nått på skilan
59. När var du i kyrkan senast? Skolavslutningen
60. Vilka personer utmanar du? alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0