Slutar aldrig hosta

Hej!

Min förkylning är fan värre än jag vet inte vad och det känns verkligen inte som den blir bättre heller.
Ska nog vara hemma från skolan imorgon, känner att jag behöver vila.

Vi hade avslutningsfoto idag och det var riktigt roligt, synd bara att folk ska börja klaga på en så fort man har lite kul, men men.. Så är det med folk som mår dåligt
Över sig själva och att dom inte vågar sticka ut!
Huvudsaken är iallfall att vi hade riktigt roligt!! :)

Här får ni en bild på mig och melle.
Ni kan ju kolla Julias blogg där finns det ännu mera bilder på alla andra.
Tror bloggen finns i länkar på spalten.
Puss

Och på mig och jullan såklart! Eller ska jag säga lady gaga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0