Solat!

Hej!

Upptäckte imorse att jag hade slut gratis sms.. Och det upptäckte jag ju såklart efter jag hade försökt att väcka Emma genom att skicka 37 stycken sms och ringt henne 7gånger.
Fattar inte.. Ringt för 500 den här månaden.. Sen har jag smsat upp 3000sms.
Var då fan bra att jag tog ett stort abonnemang.
Får iallafall nytt imorgon. Så jag kan ringa och smsa igen:D

For till stan med Emma, hittade mina nya kärlekar! Som förmodligen följer med mig hem imorgon efter syntestet.
Efter det drog vi och solade solarium och jag har blivit brun, wehooooo.
Ska då fan va svart innan skolavslutningen.. Less på att se ut som en snöggubbe.

Långt inlägg.. Måste blogga oftare.
Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0