smile for the haters.

ibland blir jag bara så less på alla människor att jag bara vill sitta inne hela dagen och inte göra något.
idag har varit en sån dag.
har inte haft energi till att göra något, inte haft energi till att vilja göra något heller för den delen.
bara att ligga och lyssna på musik och fara i andra tankar.
 
ganska otroligt hur´humöret förändrats på bara någon minut, från glad till ledsen, från ledsen till arg från arg till besviken och sedan glad igen?
typ sånt humör är jag på just nu.
hatar när detta händer.
 
tur att man ska snart sova och hoppas på att morgondagen bjuder på massa trevligheter.
även fast det är måndag.
hoppas det går bra för min vän julia också.


 
ville också påpeka en grej.
Alla är fina på deras sätt, lär dig att tycka du är fin, för det är du.
Vilken storlek spelar ingen roll, perfekta tänderna, perfekta ögonen, näsan, håret, ansiktet det spelar ingen roll, alla människor på jorden ser olika ut.
Alla är vackra på sina sätt.

 
och till alla er som snackar skit bakom min rygg.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0