Söndag

Bloggningen är ju verkligen inte på topp, men har känt att det inte har funnits så mycket att skriva om.

I fredags så var jag med Julia vi satt hemma hos henne och myste, slaggade även där!

Igår for jag till min kusin Emma och Nils, vi gick på stan sen for vi hem till dom senare lite på kvällen for vi och käkade middag på tatung och efter det blev det att se batman på bio.
Såg även en film när vi kom hem också.
Slaggade där.
Emma gjorde världens godaste sallad till middag.
For hem och har umgåtts
Med folk hela kvällen.

Nu ska jag ringa min fina pappa och prata lite skit sen ska jag njuta av att jag börjar klockan tio.
Puss

Tänk om jag hade rosa/lila hår


Kommentarer
Postat av: emma

vadå lila, det där är fan rosa din lilla skrutt;*
haha fast du skulle vara riktigt gullig i rosa hår borde testa det;)

Svar: skrev ju rosa också :*
Mickan

2012-09-03 @ 12:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0